pang på

OJOJ det blev pang på med plugget.
1a uppgiften som handlar om demokratiskt ledarskap ska vara inlämnad imorgon och jag måste hälst redan idag börja på nästkommande uppgift. Dessutom har jag en bok att läsa färdigt. Har iaf köpt mig en bärbar, otroligt bra att ha som student! Beställde även böcker för 1000:- igår, hoppas de kommer snarast. Borde redan ha börjat läst en utav dem. Kan ni förstå att uppropet faktiskt var förra måndagen och att det redan är så mycket att tänka på. Välkommen till universitetet! eller vadå?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fifan. Så sitter jag o ritar om dagarna och bara tar det lugnt.

Bra för magkatarren detta!

Hoppas vi kan ses snart. Saknar dej :,(

2010-09-01 @ 14:31:36
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa !! :/ all min tid går åt till plugg och jobb. men vi får styra opp nån dag because I MISS u tooo anniibananii

2010-09-01 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0