shame on me

En dålig bloggare har jag varit.. men det blir det ändring på NU!

Kryssningen med körsbären i söndags var helt INSANE och så jävla grymt kul.
Har lite sjuka videos på kameran min men jag vet inte ännu om jag ska bjuda på så mycket pinsamhet från mitt håll. Får förhoppningsvis lite bilder från de andra snart som jag kan lägga upp här.

För övrigt så har jag varit sjuk sen i söndags. Det skär i halsen, det är hosthost och snörvel och febrigt. WONDERFUL, nae! Trots det så pallrade jag mig till jobbet i onsdags och det ska jag även göra i natt och i morgon natt. Fy vad folk det kommer att vara med tanke på Augustifesten här i Norrköping.

På måndag ska jag återigen sätta mig i skolbänken. Skönt tycker jag, då får man äntligen lite rutin på livet.

Ha en fortsatt bra dag allesammans..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0