korven

Fredagen spenderade jag hemma, riktigt länge sen och underbart skönt med en lugn dag hemma! Har lagat godig mat under helgen och ätit onyttigheter. Sådant får man självklart unna sig ibland men nu har det blivit för mycket. Blev riktigt arg i lördags när jag skulle dra på mig jobbarkläderna och upptäckte att de sitter väldigt trångt. Från och med imorgon blir det minsann ändring. Dålig tidpunkt att försöka gå ner i vikt på, mm jag vet, men ner till de 56 kilona jag vägde en gång i tiden ska jag! Shaka hela kroppen 30 minuter varje dag till musik och lite situps på det några gånger i veckan. Skulle vilja äga en crosstrainer eftersom att jag inte kan springa för knäna. Hmmm.. någon som känner för att köpa mig en lite dyrare julklapp?



Kommentarer
Postat av: Anna

Men tjenahej sådär smal behöver du väl inte va. tok ;o

2010-12-08 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0