sparriiiiiiiiiiis

Precis kommit in från kylan och känner mig lite frusen och hungrig.

Vad passar inte bättre än en god soppa då!?

Sparris soppan från Kelda är underbart krämig och smakrik, MUMS.

När jag kom hem undrade jag vart Cindy var, hon kommer alltid och hälsar vid dörren. Hittade henne senare i garderoben.

I skolan provade jag Emmas coola brillz.

Dock inte lika coola på mig som på henne.

Ikväll är det jobb. Usch och tvi för det..

För jag är fortfarande sjuk sen två veckor tillbaka.

 

Men bättre tider kommer.

Det är till exempel bara en endaste vecka kvar till julafton!


Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, söto! Du passade ju visst i glajjerna :D

2010-12-18 @ 12:30:51
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0