Dyspepsi (Magkatarr) med blod


Det är inte lätt att kräkas när man just ätit två mackor!
Gick hem från jobbet halv fyra i natt och hade kramper i magen och fruktansvärt illamående. Satte i mig mackor i tanke om att det skulle dämpa illamåendet men då ville det genast upp, dock täppte mackorna till strupen så jag kräktes upp i halsen flera gånger om utan att det nådde utgången, men sedan kom de i  omgångar och då kräktes jag blodigt slem. Har haft brännande ont i magen, bröst och hals i en månad. Ätit Link i 4 dagar men utan att det hjälpt. Ringde vårdcentralen i morse som sa att jag skulle äta kokt mat utan starka kryddor. Äter aldrig stark mat och jag har undvikt alla sura drycker och äter inte fet mat eller kött så egentligen tycker jag att jag borde fått hjälp redan idag eftersom att det nu gått så långt att jag börjat spy blod men jag skulle vänta till på måndag och höra av mig då om det inte blivit bättre. SUCK. Inte sovit en blund, kan inte när det ständigt sitter en klump i halsen som vill upp. Idag tillåter jag mig att tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

magsår? :/

2010-02-05 @ 13:32:15
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: annaigen

aha magkatarr står det ju som överskrift.. -_-

2010-02-05 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0