Glashalt golv

Det var ett stort mysterium hemma om hur golvet plötsligt kunde vara så ishalt. Jag halkade, katten halkade, Robban halkade, hunden halkade, ja alla i hemmet halkade på golvfläcken innan datarummet. Till en början var det roligt att bana omkring men sedan när man hade dricka i handen och hade glömt bort den hala fläcken var det mindre roligt. Ja hursom hälst.. Tidigare hade jag stått och sprayat mitt hår med det nya glans och heating skydd sprayet och en del av det hade förståss hamnat på golvet..  boven i dramat var alltså mitt nya spray! Så om man vill jävlas eller ha kul åt någon kan man köpa sådant och spraya på ett passande ställe så lär personen bums åka omkull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0