prio 1



Ibland glömmer jag helt bort att jag har tuttar och vandrar rätt fram mot fönstret BH- och tröjlös! För övrigt läste jag just Annas blogg som hade ett inlägg om olika festivaler och jag blev påmind om hur jävla mycket jag vill till Metaltown och se In Flames. De står ju på min prio 1 att se nu eftersom att jag sett både Irion maiden (som var mega bra) och Marilyn Manson (som var urdålig). Men då gäller det att man bokar biljetter och hotel snarast, åtminstånde hotel snart eftersom att de blev fulla tidigt på våren. Åhh underbara Metal 09 minnen lovelove <3


Kommentarer
Postat av: Anna

nemen tack för reklam!

Sommarn 2010 kommer bli grym, och vi ska boka snaaaart sådeså! :D

2010-02-12 @ 17:05:40
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0