Skönhets shopping


Eftersom att jag av någon tokig anledning tappar så mycket ögonfransar, och då speciellt vid mascara användande, köpte jag igår Loréals nya 2 stegs mascara med förstärkande serum för fransarna. Så nu får vi hoppas att serumet hjälper så jag kan återfå mina flirtfransar.

Från Loréal köpte också ett skyddande spray som sprayas på håret innan man plattar, fönar osv.

..Och eftersom att det snart är dags för en ny hemmafärgning blev det även ett hårfärgsköp, den bästaste färgen för blont hår som inte ger några gula nyanser, nämligen Schwarzkopf - Skandinavisk blond.


Kommentarer
Postat av: Anna

Var maskaran bra?& vad kostade den?

2010-02-25 @ 09:52:05
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0