sexroboten Roxxxy


(ska bli intressant och se hur kvinorna svarar när Rocky kommer, hur många kommer att svara ja?)

Det här tycker jag är lite creepy.. Nu har det kommit en sex robot som även kan prata, nog att ha sex med en robot/docka men att den nu pratar tycker jag gör saken ännu äckligare. Skulle jag sätta på en robot skulle jag föredra att den var tyst. Skulle bli livrädd annars. Tänk om dildon skulle börja prata lixom? Men roboten kan tydligen föra samtal och man kan välja personlighet och utseende på den. Snart kommer även en manlig variant. Trots att jag tycker detta är ganska så wacko så antar jag att det är bra att den finns för dom som aldrig får sex, ja menar det är väl bättre att dom skaffar sig en robot så att dom inte går och våldtar någon istället.
Men en aning sjukt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0