Utbildning

Fyyy vad sur jag blev på mig själv nu!
Sökte en månad för sent till sjuksköterske utbildningen (mitten på dec.) då jag fick reda på att Emma kommit in :P och nu fick jag beskedet att jag låg på reservplats 88! Det är ju ganska så kört då.
Hade jag bara sökt i rätt tid hade jag ju kommit in!
Får söka till hösten men det är ju så långt dit :( förhoppningsvis får man väl jobb snart och då är det ju iochförsig skönt att ha kunnat lagt undan lite pengar till studentlivet. Men om jag inte får jobb då :O jag klarar snart inte längre att vara "arbetslös".
Jävla skit Emyl!

Kommentarer
Postat av: Emma

nej men det behöver inte vara försent... åk på uttagningen..

En som jag jobba me va på 60 reserv o hon sket i att åka men så fick hon höra att hon hade kommit in..

2010-01-03 @ 13:25:02
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har inte fått någon uppropstid, det står på uppropstidssidan: Du som är reserv ska vara tillgänglig på telefon eller avvakta skriftlig kallelse till annan uppropstid.

Eller vad menar du för uttagning?

2010-01-03 @ 18:00:18
Postat av: Emma

jaha.. ja vet inte riktigt hur det funkar..

men hon sa att hon skulle ha åkt på reservuttagningen o där fick dom reda på om man kom in eller ej...

Är man inte där så får nån annan platsen...



DU måste komma me :D

2010-01-03 @ 18:16:32
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0