en dag man vill glömma

Helvetesfredagen!

För det första så är jag redan totalt lost i huvudet och förvirrad.. värme på de gör att hela hjärnan kollapsar totalt!

Så ska jag åka till Nyköping för att jobba.. Är väl medveten om att jag behöver tanka och åker till en mack, sen en annan mack och ännu en mack, men NEJ mitt bankomatkort är oläsligt överallt. Det är 35 minuter kvar tills jag börjar arbeta så jag har inget annat val än att åka till Nyköping ändå. Fucked up som jag är i huvudet och utan att tänka mig för börjar jag köra mot Katrineholm (där jag även arbetar ibland). Vänder i åby.. Kommer fram till nyköping på 20 minuter men hittar inte till nattklubben och yrar runt i city ca 10 minuter, ilsken som ett bi.
Hittade till slut och fick stå i det varmaste hörnet och arbeta i 4,5 h utan fläkt! Äntligen slutar jobbet, dags att köra hem! ..Hittar inte ut till E4an mot norrköping (zero lokalsinne) och börjar få panik över att bensinen ska räcka till Nyköpingsbron där jag tänkt tanka. Framme på macken vid nyköpingsbron, skruvar bort tanklocket, sätter i bankomat kortet – oläsligt! provar igen och igen, fortfarande oläsligt. Frustrarad som jag är hoppar jag in i bilen, smäller igen dörren och kör iväg. 5 minuter senare NEEEEEJ jag glömde tanklocket!!! Kan inte vända.. det är osäkert om jag ens tar mig hem på den lilla bensin som är kvar i tanken. Med det i åtanke får jag ännu mera panik, tänk OM jag får soppatorsk och står vid kanten av skogen mitt i natten och någon kommer för att ”hjälpa” (döda) mig. Självklart hade jag inte heller något batteri på mobilen så skulle inte kunna ringa SOS. Förstår ni min panik.!?

Glad över att jag tog mig hem levande.


Kommentarer
Postat av: Issa

Du, det där lät inte underbart!! :/ Stackare!

2010-07-12 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0