Kom ihåg det bra och glöm det dåliga

Jisses vilken kaoisig dag!

Jobbade onsdag natt men hade bestämt med mamma, Bella och Denise att åka och bada på torsdag morgon därför blev den endast sömn mellan 06:00 – 07:00. Var inte så mycket sol som vändret utlovat.

Dagens kaotiska händelser:

  1. När vi bestämde oss för att åka till Smultronstället istället för att sitta och huttra under ett duntäcke på stranden, så tänkte jag bara göra en liten sväng ut från parkeringen. Det jag hade missat var att det var en kloss ivägen som jag lyckades köra över och fastnade med bilens underrede mitt på. Kunde inte köra bakåt, kunde inte köra framåt. En snäll farbror hjälpte oss sedan att bygga ramp av plankor och pinnar samt att han drog min bil med bogseringslina samtidigt som jag försökte backa bakåt över klossen. Kom efter ca en timmes lirkande över den nedrans klossen!
  2. Ligger och solar brevid en bänk när en kraftig vid plötsligt knuffar ner min kaffekopp över hela mig.
  3. På personalmötet kl 19:00 sade chefen när jag träffade henne: du får arbeta med caroline ikväll istället för mig Jag: VAA!? Ska jag jobba ikväll? Chefen: eeh jaa hade du glömt bort de, vilken tur att ja sa de nu då.  Fuck vad pinsamt..
  4. Tappar ut hela markerlådan på golvet på jobbet.

Hade lite solskensstuder på början av dagen som tur var.


Kommentarer
Postat av: Annajävel

hahah Och mamsen fick sitta några meter ifrån gänget eller?? ;D

2010-07-05 @ 14:33:44
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0