Demo och 50-års kalas

Igår mellan 11-19 demade jag Dextro Energy på City Gross, det var något nytt för mig och något jag skulle kunna tänka mig göra igen. Bra med extra pengar! Jobbade sedan även på Otten mellan 23-03.30. Snacka om trött när jag kom hem!

Idag var det 50-års fest för Robbans mor Kerstin. Det bjöds på dricka och gott plock käk.
Drack lite bål men ville ta det lugnt eftersom att jag ska orka med Krog Brännbollen som är imorgon.
På bilden ser ni Kerstins present, en metallkrona som jag köpte i en blomsteraffär som jag sedan planterade lite blommor i och smyckade ut med fjärilar, bär osv. Fint va!?









Kommentarer
Postat av: Anonym

super duper fin :)

2010-06-20 @ 03:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0