Förklarningen

Oftast när jag inte har bloggat på ett tag beror det på att jag är arg.. eller också har jag varit väldigt upptagen. I detta fall är det en kombination. Det har jobbats mycket under studentveckan och på dagarna har jag solat. Jag är arg för att det står kortfel när jag sätter på min NYA kamera :( Hade tatt många fina bilder men dom försvann när jag skulle testa att formatera om kameran, sadface X 2

Nyss hemkommen från en jobbarkväll på Otten. Inte så värst mycket att göra. Trodde det skulle bli mer med tanke på att Petter spelade på Otten.
För övrigt var jag och köpte ett tvåmannatält som jag och Anna ska slagga i under festivaldagarna. Köpte även en sovsäck. Ett uppblåstbart liggunderlag ska jag också köpa nästa gång pengarna rullar in. Campnamnet är fortfarande oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0