Midsommarafton

Som sagt, midsommarafton firades vid Ågelsjön med ett gäng sköna människor.

Vid hade en ständig eld vid eldstaden där vi satt och mumsade på vårt grillade käk och vår dryck. Efter några cider så badade Challe och jag, det var mycket skönt! Varmar än i luften dessutom. Senare så bjöd vår campingfamilj in ett par klättingskillar från stockholm och ännu lite senare en finsk galen (som dom/vi alltid är) gubbe som såg till att vi fick en riktig fylla! Fy fan vad kul jag hade, supermys och sånt :)

Så TACK alla som var med och förgyllde min midsommarafton, jag hade superdupermegabauta trevligt! :D





Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

TAck själv! Var jätte trevligt förutom min dumma huvudvärk som förstörde.

2010-06-26 @ 14:59:21
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket själv!

Det va en väldigt lyckad midsommar....ju! :D

2010-06-26 @ 15:00:18
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Adde

Tack själv för en riktigt trevlig midsommar!! :)

2010-06-26 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0