s h o p p a h o l i c

I natt hade ja mitt sista studentveckapass på Otten. Studenterna är mycket fattiga i år må jag säga, eller ja.. föräldrarna är det väl. Så idag är jag ledig alltså.. jaha, va nu då? Jag känner redan hur det drar i bena av rastlöshet!

De senaste dagarna har jag vart på ett jädrans shoppinghumör. Inte på att shoppa kläder men allt annat. Till och med städgrejer och fryspåsar har vart skit kul att köpa! Jag köpte i alla fall en bra sak, en ny blender! Så nu kan jag äntligen göra smootie’s igen.

Och föresten! Min kamera fungerar igen!
Den visade filfel på skärmen så fort jag startade den.
Misstänkte att det var minneskortet, och guess what!?
.. det var det!




Kommentarer
Postat av: Anna

SV: okejokej, vad bra..jo det är sant!

Påminn mej innan 15e!

Ja tack ska du ha, det ska jag. Kraam

2010-06-09 @ 17:01:21
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0