Fullspäckad dag idag!

Först en långpromenad med hund sen iväg med han till dagis, efter det en timmes work-out på gymmet. Konditionen, ryggen och magen fick sig en skön omgång! Hem och lagade mat och senare iväg till Adecco. Där satt jag och ritade på pappret medens föreläsaren/coachen pratade på. Men jag lyssnade faktiskt, de hade jag däremot inte gjort om det vart någon tjurig från arbetsförmedlingen, för det är dom där! Snart kommer Bella, vi ska se andra avenyn ikväll! Och nu så ska jag sätta igång med middagen, det blir kålpudding med lingonsylt och brunsås, mums!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Det är gott som fan och minst lika onyttigt!

Jobb ikväll?

2010-05-08 @ 17:23:43
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Issa

På adecco är de snälla tycker jag :) Jag var där, hade en coach som hette Carina^^

2010-05-09 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0