Ledigheten

Torsdag

I Torsdags fick Denise med mig på en utekväll som startade på det lilla sköna stället Jolly. Vid 1 drog vi vidare till Svea och fortsatte partandet där. Söta Denise bjöd mig på goda drinkar och shots. Superkul!

Fredag
Maaaassa filmtittande

Lördag
Åkte till Reggaefesten i Skärblacka. Drack lite öl och käkade pankisar. Fick tyvärr ett tråkigt samtal från mor som berättade att min Zackoponken blivit biten av en huggorm på landet. Men nu har svullnaden gått ner och han är piggare.
Vid 6 kom Menty och Robban och hämtade mig à inflyttningsfest nästa! Vi spelade brännboll (och jag blev som vanligt mega taggad och seriös av lite sportande) och sedan grillade vi vid plan. Mums och Mys!!

Söndag
Ännu mer filmtittande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0