p P p P a R t eY

Igår jobbade jag på Otten där Qlub Aqua var. Tyvärr tycker jag det blir sämre för varje år som går. I början hade de Club Aqua 1 gång på våren och 1 gång på hösten så då fick ju folk längta lite till skillnad från nu när det ca varannan månad. Till en början på jobbet stod jag och shakade till musiken bakom Black Jack bordet och önskade att jag fick vara med och röja. Men ju senare det blev desto hårdare blev musiken och högtalare från både lilla och stora dansgolvet som sitter över BJ borden skapade till slut ett enda tinnitustjut i öronen på mig och både Emma och jag blev väldigt trötta i huvudet. Hade man haft lite alkohol i kroppen så hade man klarat av det bättre :P

Resten av helgen är jag ledig. Imorgon ska jag till gymmet, mer vet jag inte.
lördag är det reggae fest i blacka. Förhoppningsvis dyker många upp från himpan. Direkt från blacka drar jag senare på inflyttningsfest som inleds i bowlinghallen, perfekta lördagen enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Thaaank you, desamma ^.^!

Men hallå.. jag kunde ju som sagt ta buss som kom till blacka halv 12 eller till halv 4.. o eftersom att du ska iväg sen passar det bättre med halv 12 va?

Det har ju föresten ändrats tid.. som du kanske sett? (11-21). MVH.ANANANANNA

2010-05-13 @ 16:36:52
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0