Presenter

Nu har jag fått mina försenade födelsedagspresenter från kusinerna i Grebo och från min vän Emma.
Otroligt bra grejor från båda, supernöjd!

Åkte till Äms i Linkan i fredagskväll för att se hur lägenheten såg ut och för att självklart ta igen lite prata. Trion (Emma, Anna, Jag) träffas ju inte alltför ofta numera. Alla pluggar och bor på varsit håll + att jag arbetar om helgerna. Men fick iaf catcha upp med Emma som sagt och träffa söta missen hennes.


Sån fin tacho bricka med skålar att ha tillbehören i. Jättebra och jättefin. Det tackar jag kusinerna och moster + man för!!!


Från Emma en vegetarisk smidig kok"bok" med många smarriga resept i, en lattevisp och hårinpackning. TACK!

Kommentarer
Postat av: emma

kul att du gillar det!

Har du testat inpackningen?

2010-10-18 @ 13:28:46
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ne vill inte använda hårinpackningen nu eftersom det tar bort färgen på håret. Så väntar lite med den :)

2010-10-18 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0