x antal dagar kvar

ooooutrooligt rooouligt! Mobilen min håller totalt på att balla ur nu.. SHÉ'S DIIIEING!!! Texten och menyn är i alla möjliga konstiga och suddiga färger. Är mobilluckan dessutom ihopskjuten som den normalt ska vara så hörs det inte när någon ringer eller smsar. Skulle jag få smsen som jag ska så står det helt jäkla fel klockslag på dem.

Funderar på att köpa ny mobil. Är väl inte så mycket att fundera på iochförsig.
Eftersom att jag älskar små söta svarta mobiler så funderar jag starkt på Sony Ericsson X10 Mini Pro. Dock är jag starkt tveksam till Sony Ericsson. Men denna tycks vara starkt byggd.


Jag glömde föresten säga i gårdagens inlägg att jag köpte 3 ursnygga nagellack.


Ska hetsäta godis och se på tv nu.
JAA kl 10 på morgon..
Förhoppningsvis ger godiset mig energi till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0