DET BRIIIINNER!!!

Under natten till onsdag så startade en brand i 1800-tals byggnaten mitt över skolan.  Det var fortfarande lågor fram på onsdags eftermiddagen och det var aldeles rökigt in till skolan. Under natten till idag blev det inte mycket sömn. Kunde först inte somna pga stress.. sen när jag väl gjort det vaknade jag helt plötsligt mitt i natten med panik. Det luktade eld och jag fick först för mig att det brann i lägenheten och yrade runt. Sedan höll jag på att rusa ut helt naken på balkongen men kom på mig själv när jag såg grannens fönster mittöver lysa. Helt otroligt att instinkterna är så inbyggda att man vaknar av lite vag eld lukt. Förmodligen var det vinden som förde med röklukt från byggnadsbranden som än idag rök kraftigt.

Jag och gruppmedlemmarna var mer borta än någonsing idag. Övertrötta och fnissiga. Man skulle haft en videokamera och spelat in dagen. Kul var det. Tokstollar hela kvadrologin.

Imorgon är det ännu en tuff dag i skolan och sen jobb på det!
Shohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0