HEJ!! Det var länge sen!!!

Har ätit penicillin i 10 dagar men urinvägsinfektionen är forfarande inte bra. På måndag börjar en ny kur på 10 dagar, yaaay, min mage mår ju så bra av de.. Något desto roligare på måndag är att jag har min första praktikdag på Tamburinens skola :) I skolan är det fortfaramde fullt ös och varje dag sitter jag med en skolbok i handen.
Nästa månad jobbar jag iaf bara 5 pass så då kanske jag får lite tid över till annat.

Igår: skola 8-17 jobb: 20-03.30
Hittills idag: Fika med Bella :) förtidsröstning
Snart: Matlagning - klyftisar, stekt svamp, cornfile, café de paris sås och självklart en fresh sallad till!
Senare: Jobb på Harrys!!!

"Kom ihåg att glömma bagateller. Kom ihåg att lägga viktt vid det saken gäller. Kom ihåg att älska medans du törs. Kom ihåg att leva medan du gör det!"

Trevlig lördag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0