Men vaah.. ¿

Jag har vart som ett enda stort uppochnedvänt frågetecken idag.

Har vart ett jäkla strul för mig enda från början med att få ett LIU-kort.
Att de ska vara så jäkla svårt. Registrerade mig men de kunde inte hitta mig på datorn iaf så jag blev bedd att komma tillbaka en annan dag, och det har jag gjort, flera dagar. Och så idag gick jag dit igen för att få mitt kort men NEJ då var korten slut.. Hur ska jag nu kunna skriva ut mitt arbete som ska lämnas in senast kl 12 undrade jag!??!?! Blev runt skickad över allt men ingen ville skriva ut åt mig. På universitetet fungerar det ju så att studenten ska lösa allt själv… hmm. Lite hänsyn till att man är ny TACK. Fick kl 3 hjälp av en coachare som skrev ut åt mig. 3 timmar sent bara.. hmm igen.

Nu ska jag äta stekt qornfärs med grillkrydda på och till det makaroner och ketshup. Fäen så gött. Första måltiden på dagen.. har ju inte haft tid att äta eftersom jag fart runt över allt, så det kommer bli extra mycket gott!

Hear ya..!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja blir me så jävla arg på att koten är slut hela tiden!!! ja regade mig förra fredan o har inte fått mitt kort än!!! så jävla dåligt!! kan ju inte göra nånting utan id kortet, får panik!! usch så dåligt av dom tycker ja!! får ses snart, miss you!!

2010-09-03 @ 10:20:13
Postat av: Anonym

hihi vi ses ju imorgon ;)

2010-09-03 @ 21:43:31
Postat av: Anonym

Uppdateraaa kollar din blogg nästan varje dag minsann! :)

2010-09-08 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0