tlöööött

Blir tokgalen på att jag inte hittar min laddare till digitalkameran.
Alltid när man inte har kameran så är det massvis som man skulle vilja fota.

Praktiken är nu över. Kommer sakna gullebarnen. Kommer lyckligtvis tillbaka till dem v. 48 igen!
Har dock varit en väldigt tuff vecka då så mycket nya intryck gör en väldans trött. Så har jag även jobbat både fredag och lördag. Igår natt på krogen var ett helvete. Folk tjaffsade, bråkade, fuskade och dampade och jag dampade tillbaka ännu mer på dem då förståss. Fyyy sjuttsingen! Idioternas afton. Kan det berott på extrem fylla på grund av kulturnatten i Norrköping? Troligtvis.. Och när jag kom hem kunde jag inte somna eftersom att jag hinkat kaffe, druckit cola och knaprat dextrosol hela dagen/natten för att inte somna på bj-bordet (sovit alldeles för lite på sistonde). Men nu är det söndag och jag lägger det bakom mig. Har blivit en hel del pluggande idag men snart ska jag lägga även det åt sidan för att laga lite mat och senare titta på "ensam mamma söker".

:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur går det i skolan emelie??

Dax för en väldigt försenad födelsedags fika snart tkr jag! visst?

2010-09-26 @ 19:41:51
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Äääänna

Säg till om du är ledig nån dag, har ju inte setts på jättelänge nu :,(

2010-09-27 @ 18:59:56
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0