torrt

Ohoho får se hur de går för mig på litteratur seminariet idag. Hann nätt och jämt klart med uppgiften som ska lämnas in till idag, så seminarie frågorna har jag ICKE hunnit med att titta på... jeflans skit!

Har vart så upptagen med skola från morgon-sovdags sen jag började, saknar mina vänner :(

Och nedrans kalla klimat som har fått hårbotten, läppar och näsvingar att bli torra. Har just smörjt in hårbotten vid pannan med bodybutter för att jag inte ska flaga. Smart va? kliar inte längre iaf..

Brrr...

 


Kommentarer
Postat av: Äääänni

Jag saknar med!:( btw...kollade på restresor nyss..deharverkligen gått ner i pris.Preciiiis vad jag skulle behöva..

2010-09-15 @ 11:12:08
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0