Shululuuu

Heeej Bloggen!

 

Jag har vart sjuuukt dålig på att uppdatera dig jag veet.

Så mycket annat i livet som tar tid ;)

 

Jag har hunnit med en helkul personalkryssning, ett par krogrundor varav den senaste på Harrys förra fredagen som gjorde mig 14 på nytt, men skoj hade vi (Jag, Bella och Bella)! Jag har också hunnit vara influensa sjuk och haft urinvägsinfektion. Förra veckan var jag på praktik igen, det gick bra och var lika roligt som vanligt!

 

Den senaste veckan har jag haft bakmani. Experimenterat fram lite nyttiga brödrecept.

Idag blir det bullbak och så tänkte jag försöka mig på att slinga ljusa slingor och fixa den svarta utväxten alldeles själv, galet ja! Men någon frissörtid finns ju inte förens om 2 veckor och jag måste fixa mitt hår NUUU!! (Lägger upp resultat på bloggen ikväll).

 

Igår fyllde föresten min pojke hela 6 år :)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0