djuren stormar

AJJ värre ryggont än vanligt..
Robban och jag gick och la oss tidigt igår för att hinna vara lite sociala en stund innan vi släcker lampan. Men som vanligt, så fort man lägger sig i sängen, hoppar två små parvlar upp emellan oss båda, och kräver uppmärksamhet. Det är som om man hade småbarn! Släckte lampan, katten lägger sig som en mössa runt mitt huvud och spinner det högsta hon kan, hunden breder ut sig och trycker sig längst min sida. Där ligger jag i en obekväm ställning, nära på att puttas ut ur min egna säng av djuren.


Kommentarer
Postat av: mamma

De är för söta de små liven men jobbigt för din rygg! Kul att få läsa lite nyheter på din blogg :) Kram

2011-01-18 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0