glädje och förvåning

I'm so FREAKING HAPPY todaaaaay!!
Fick godkänt på omtentan och tentan som var efter det, WOHOO!
Gick en sväng på stan med bella, hade egentligen bara planerat en fika och ett kollegieblock men eftersom jag var så duktig så tyckte jag att jag förtjänade ett par skor, turen var inte slut för den här dagen för dom skorna som jag ville ha var nedsatta från 400:- till 99:-  :O



Gick sedan till Ica Ljura för att hämta ut ett paket på posten. Sträckte fram mitt leg men det behövdes inte. Hon tog min lapp och gav mig ett paket/brev som jag tyckte var lite lättare än vad jag väntade mig. Tänkte inte mer på de trött och varm som jag var, så jag lade ned det i en av mina påsar. Kom hem, öppnade paketet, i paketet låg ett vykort och en inslagen ask och sånt paket som man får små foton i, hmm tänkte jag. Så jag öppnade och såg till min förvåning att personerna på bilderna var ju inte några jag kände. Fy vilken dålig stil av hon på Ica.. sånt är ju privat. Själv väntade jag mig ett fotoalbum men ja trodde de hade blivit nåt fel så att jag bara fick småkort så jag kikade ju förstås :P tur att jag inte valde att öppna den inslagna presenten först, och vykortet de läste jag faktiskt inte, sånt tar jag också sist :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga skor! :) Vet du vad jag kom på? Jag tycker att vi ska åka på kryssning snart. Kram.

2011-01-26 @ 14:27:13
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: emelie

fy FAN ja tänkte massa på de igår med att de skulle va nice me en till våren när man slipper vinterjackan

2011-01-27 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0