Dags för en liten uppdatering.

OJ!!! är det 2 veckor sedan jag skrev sen sist. Trodde bara det gått några dagar.. min tidsuppfattning är värr än jag trott.

 

MEN.. det har inte funnits mycket tid till att skriva i bloggen heller. Mycket nu när flytten börjar närma sig och jag dessutom har fullt upp med VFU (praktik) och allt annat som har med skolan att göra. Och så lär det väl vara fram till jul. JUUUL, ååh vad jag längtar till jul. Ska bara ta det lugn och mysa med massa ljus tända. Liten update på bebisfronten också.. Bebisen i magen växer och sparkar för fullt, är i vecka 21 nu vilket betyder att halva tiden redan gått, jisses vad det går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0