Magen v 19

Nu ska jag faktiskt lägga upp en bild på min mage då det är dags att acceptera att den har blivit större och än störr kommer att bli! Eftersom att jag inte i mitt huvud accepterat min mage innan så har jag försökt att dölja den med hjälp av noga utvalda kläder och hittat på ursäkter som exempelvis att ”min mage är bara lite uppblåst idag, det är därför den ser lite större ut”, ”det är mina leggins som trycker lite och gör så att magen ser stor ut” och själv faktiskt trott på att så är det! Sen förstår jag fortfarande inte det där med att gravidmagar kan vara söta, vackra osv. Kommer förmodligen aldrig heller att göra det. Tycker tom att det kan se lite groteskt ut med en jättemage. Då undrar ni säker vad det är för fel på mig.. då ska jag tala om för er att det gör jag med!

 


Kommentarer
Postat av: Issa

Men Emyl, du är knasig :) Fast det måste kännas konstigt att höra "ååååååååh vilken gullig mage". Jag tycker det är fint, och det är för att det växer ett barn där i som snart kommer till världen. Gulligt!

2011-11-07 @ 18:43:48
Postat av: Emelie

Jaa, ja har faktiskt tänkt gulligt av samma anledning någon gång när jag sett någon och blivit lite avis ;) men magar när de inte är långt kvar, på små kroppar speciellt, njee :P

2011-11-08 @ 08:15:42
Postat av: Anna

hihi :D

2011-11-10 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0