Tikei beställt

Efter tips från min vän Bella så har jag nu ikväll beställt mineral(puder)foundation, primer och två ögonskuggor från Tikei. Har tidigare använt i.d bare minerals vilket jag varit mycket nöjd med då det förbättrade min hy avsevärt. Men efter flera timmars läsning på internet så verkar det som att även detta mineralsmink ska ge mycket bra resultat och det med STOR pris skillnad (9g 129:- ist. för 350-450kr). Väntar med spänning på att få prova det nya sminket, hoppas leveranstiden är kort!


Kommentarer
Postat av: Issa

Snälla, skriv om det fungerar bra för då köper jag med! Använder Mary Kay just nu, och det är så svinigt dyrt! :)

2011-11-07 @ 18:39:59
Postat av: Emelie

Absolut, det blir en uppföljning på inlägget!

2011-11-08 @ 08:17:20
Postat av: Issa

Bra! :D

2011-11-13 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0