Ryggskott

Blev en sväng till förlossningen idag. Fick vid 11 tiden imorse helvetiskt jävla ont i ryggen/svanken. Kunde inte röra mig och skrek rätt ut när robban som jag ringde hem försökte hjälpa mig ur sängen. Både jag och bebis blev undersökta. Skönt att veta att det fanns bra med fostervatten och att bebis mådde bra där inne. Det verkar dock inte som något är på gång att starta för jag var inte något öppen och de sammandragningar som kom var orsakade av smärtan i ryggen vilken beror på ryggskott! Fick starka värktabletter där och ett par med mig hem men det gör fortfarande såååå ONT så jag vet inte var jag ska göra av mig själv. Så himla perfekt tajmat med allt. De här dagarna som jag gått över har jag åkt på förkylning med halsont, 3 krånglande och värkande visdomständer och idag ryggskott!!! Nu ska jag vanka runt lite här hemma. Konstigaste vädret idag förresten (sol, regn, hagel, sol, hagel, moln, sol, spöregn). Skit tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0