Värkar på nätterna

Har haft värkar som jag vaknat av de 3 senaste nätterna nu och drömt att ungen kommit ut. Inatt var det ett par starkare. De gjorde så förbannat ont i ryggen och jag som hittills varit lite osäker på ryggmärgsbedövning (pga att jag är rädd för att förlossningen kommer stanna upp i många timmar om den tas) ändrade mig i natt och blev säker på att ja skulle ta den, eftersom att jag fick så ont i ryggen utan att det ens är igång på riktigt, haha. Hoppas detta betyder att det är nära nu, och då menar jag verkligen nära.

Kommentarer
Postat av: bell

åhh jag blir så nervös/glad nu.. Bra att du vill ha bedövningen nu!:) älskar dej puss

2012-04-10 @ 10:51:50
Postat av: Anna

Jag är oxå nervösglad, kan inte sluta tänka på dej o bebis! Iiih! <3

2012-04-10 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0