Anledning till blogguppehåll

Först var det för att jag pluggade till tentan. Sedan har jag inte haft lust att skriva för jag har varit så arg. Ingen tenta blev skriven. Jag gick dit men.. upptäckte att det inte var samma tenta eller litteratur..! Att det nu är en annan tenta och ny litteratur hade vi inte fått information om. Nya tentan ska jag skriva 29e oktober. Vi får se hur det går.. Den tjoooocka boken på engelska kostar 1500:-. Har reserverat på campus biblioteket men får bara låna den en kortis (dessutom fel utgivelse år). Men jag gör mitt bästa, ingenting är omöjligt!

 

Imorgon är det tänkt att jag ska jobba ett pass igen. Men det kommer nog inte gå. Har fått ryggskott igen. Går som en halt anka i en sengångares takt. Jag vill :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0