Dopplanerande

Ryggskottet är bättre, yrseln har lagt sig (svimmade i lördags) och sjukgymnast är bokad till den 11sep. Nu ska de bli ordning på ryggh*lvetet!
 
Har planerat på dopet idag. Åhh älskar att planera fester och liknande. Hade jag mer pengar skulle jag kunna göra alla mina 1000 ideer som jag har. Men det blir nog bra med min lilla budget med. Det är ju meningen att Mirjam ska "firas" och allt annat spelar egentligen ingen roll, men lite fint och planerat vill jag ändå ha det. Temat ska gå i färgerna vitt, ljuslila och silver. Mamma och pappa fixar smörgåstårta och Mirjams farmor som är duktig på mat och kakor kommer hit och hjälper mig att göra 2 doptårtor. Mycket mer vill jag inte avslöja här på bloggen nu, lägger upp bilder efter dopet som är den 8e september :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0