Grattis. Tack så mycket!

Grattis på födelsedagen Emelie. Hoppas du får en bra dag. Hoppas du bli bortskämd. Jo man tackar (verkligen tack, jag menar det, uppskattar varenda grattis, säkert, jag lovar, tack så mycket alla!), meeeen.. eh NEJ, det blir inget med det där idag. Idag ska jag ta till vara på varje minut som Mirjam sover för att plugga (uhum..efter detta inlägg alltså..). Men förhoppningsvis så kommer det resultera i att jag sen får en alldeles as bra dag senare framöver när jag får tillbaka en tenta som det står GODKÄND på! Föresten så har jag trott att jag vart 24 i säkert ett halvår nu..


Kommentarer
Postat av: Anita (mormor)

Hej Emelie, du kanske pluggar för fullt nu. Vi håller alla tummar för att det går bra på tentan i morgon. Lycka till!!!!!!

2012-08-16 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0