Katter♥papper

Slår upp boken och Cindy springer, hoppar upp på boken och ligger på den inom bara några sekunder. Vad är det för fel på katter!?

 

Förresten.. vilken bok också (den till nya tentan). Inte nog med att det är psykologi på engelska (vilket innebär en massa svåra nya termer som jag inte ens kan på svenska), att den är as stor, och 700 sidor lång.. texten är också jobbigt liten. Har 19 dagar lånetid på den, hur F*N ska jag lyckas förstå och ta till mig allting på den tiden har jag tänkt.. Menmen, det är värt ett försök!

 

DÖ nöjd..


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin bild! Jag ska hålla tummarna hårt för tentan!

2012-08-30 @ 18:55:27
Postat av: Izza

Usch.. Psykologi är det jag har svårast för när jag pluggar.. BLÄ! Vet hur du känner dig.

Svar: Jaså, ja lite kämpigt men intressant som tur är! Hoppas det går bra för dig i plugget!!
Emyl

2012-08-31 @ 09:31:56
Postat av: Izza

Jadå, det går bara bra :) Kämpigt var ordet, men det fungerar :) Bara ett år kvar nu, knappt det! Bara att kämpa :D Hoppas det går bra för dig också!

2012-09-05 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0