Mumsigt med gröt

Jisses. Snällasnälla låt denna gnällperiod som Mirjam har gå över SNART! Helt hopplöst. Hon sover nästan inget alls (jag sover inget), vill inte leka på egen hand, rullar över på mage och skriker, jag vänder henne och 30 sek senare är hon på mage och skriker igen. Matvrak som hon är också, så köpte vi gröt och började med idag. 1 tsk  i ett par dagar och sen 2 ett tag osv. Vad jag längtar till hon börjar äta mer och ja slipper ligga i sängen och amma hela dagrna. Fy vad trött jag är på det!!!!!! Visst kan amma va mysigt men inte när man känner att man lika gärna kan bosätta sig i sängen.
Mums med gröt tyckte Mirjam!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt ;P

2012-08-11 @ 11:00:32
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0