Ta tag i skiten

Har anmält mig till den förbannade tentan som jag avbokat x antal gånger för att jag HATAR den, jag är rädd för den, och anledningen till att jag känner så är nog för att jag inte riktigt förstått mig på den.!? Varken hur den kan vara en spärr för fortsatt pluggande eller hur de vill att jag ska skriva (jag har ju absolut inte svårt för att lära mig annars!) Men nu har jag tagit till mig tips från en vän som klarat den + att jag haft en paus från tentan ett tag, och känner nu därför att jag fått nya krafter att ta tag i tentaj*veln. Jag mår fatkiskt till och med bra av att plugga! Eller, vet inte just om det är själva pluggandet (som jag var ganska trött på innan mammaledigheten), det kanske bara är att ha någonting att göra. Fruktansvärt trött på att bara städa eller sitta vid datorn.  TYPISKT nog så är Mirjam i någon period som gör att hon bara sover i 45 min i sträck och sedan vaknar med ett gallskrik. Men det får bli hårda livet fram till 17e. Tur som satan att kaffe finns.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det klarar du! :D

2012-08-11 @ 10:59:37
URL: http://xn--ms-uia.se
Postat av: emyl

Tack för peppandet ;) Hoppas VEEERKLIGEN det. Vore skönt att slippa den tyngden och bara få njuta av resten av mammaledigheten :)

2012-08-12 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0