1 advent

Under lördagskvällen när Mirjam somnat passade jag på att pynta ut hemmet. Tyvärr hade jag ingen glögg som sällskap då robert glömde köpa när han var iväg.. Men jag var glad i alla fall.! Så nu är det lite julstämning här hemma och jag börjar faktiskt inse att julafton närmar sig. Minus 15 grader ute idag och snö! Det får gärna vara någon minus grad så snön håller sig kvar men inte så här kallt för jag vill inte utsätta Mirjam för denna kyla en längre stund och då så blir det alltså inga långpromenader. Och jag behöver rasta av mig!!!
 
PEPPARKAKOR, ÄDELOST OCH GLÖGG I HELGEN!!!! Vem gör mig sällskap?
:D
 
(Lite av mycket julpynt. Ps. har insett att vi inte kommer att ha någon gran i år)

Kommentarer
Postat av: mamma

så fint å mysigt!

2012-12-04 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0