Nattskräck

Stukad fot (tror jag) är resultatet av att jag naken och gallskrikande flydde från sovrummet och hann halvägs ner från trappen där jag snubblade, vilket Robert talade om för mig efter hann fått tag på mig i trappen, väckt mig och fört mig tillbaka till sovrummet.  Jag fick ett night-terrors/nattskräck anfall som för några år sedan. Samma svartklädda och mörkhåriga kvinna/våldnad som släpade sig fram underifrån sängen, upp mot väggen och som plötsligt sen vänder sig mot mig. När hon sedan var på andra sidan av mig i sängen (säkerligen egentligen robert jag såg) så mins jag att jag fick fart och bestämde mig för att fly ut, alltså UT utanför vårat hem. Förstå om inte Robert lyckats få tag på mig och jag naken sprungit ut på gården och skrikit mitt i natten. Det som gör det extra roligt är att Robert inte själv kommer ihåg att han sprungit efter mig och dessutom vart arg på mig för att jag inte ”kom till honom” när jag var rädd utan skulle springa omkring och ha mig. HAHAHA! Men fy sjutton för dessa sjukt verkliga drömmar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0