paket

Varje år tror jag att jag har fått så bra grejer som jag kan få men så blir det en ny julafton med minst lika bra grejor. Gjutgärnsgryta av finest kvalitet så jag äntligen kan laga många fler goda grytor, allt en frusen människa behöver ;) och pengar m.m. Och Mirjam sen, ojojoj.. hon behöver verkligen inte sakna något. Vilka grejer hon fick och förutom massa braiga leksaker och böcker även en massa superfina kläder!! Min mormor hade dessutom själv sytt en jättefin klänning och ett förkläde tills hon blir lite störr, såg ut som gjorda av ett riktigt proffs!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

oh vad stor hon har blivit! För varje gång du lägger ut bilder tycker jag! Vill träffas!!!

Svar: haha ja riktigt läskigt!
Hoppas man får "tillbaka" sitt vanliga hår när man slutat ammat.. har du märkt nån skillnad nu när du ammar mindre? Eller har du slutat?
Hur funkar det med magdropparna förresten?

Svar: Ja hon växer så det knakar som man säger ;) Ja vill med det!! Funderar på att ta mig till lkpg någon gång nästa vecka. MEN ja känner fortfarande ibland något stick ... :/
Ja det har blivit mindre hårfällning med tiden som jag trappat ner på amningen, nu tappar ja inte alls mycket! ammar varierande mkt natt + 3gngr morgon-nattning.

Inte provat dom ännu. Gett gröt igen istället för välling :P men vi ska börja träna välling under natt snart så då blir de köpa!
Emyl

2012-12-27 @ 15:23:15
URL: http://xn--ms-uia.se
Postat av: mormor Anita

Va kul att hon kan sitta så bra i stolen. Hoppas hon kan ha roligt länge med den.

Svar: det tror jag att hon kommer att ha! Än så länge är den fortfarande lika kul trots att hon leker i den varje dag!
Emyl

2012-12-28 @ 13:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0