vinterkräksjukan

I torsdags e.m bröt vinterkräksjukan ut på mig och runt 00 började även robert kräkas. Så vi höll på hela natten och kräktes ikapp och sackars Mirjam blev väckt gång på gång. Inte det lättaste att ta hand om en bebis när båda kräks ikapp och man inte ens orkar lyfta ett finger :( Uschuschusch. På fredagen ringde vi efter Mirjams farmor som fick komma och hämta henne och sitta barnvakt till fredag f.m. Jag hade svårt att slappna av först och grät när jag för första gången skulle lämna över henne för att sova borta och delvis på grund av att hon inte tar flaska, men eftersom att jag ändå inte hade någon bröstmjölk när jag var sjuk så kunde hon ju lika gärna vara hos någon som kunde ta hand om henne ordentligt. Det hade dessutom gått jättebra och hon hade bara vaknat en endaste gång på natten i 30 min och sedan somnat om igen!!! Välbehövlig vila för både oss och m, tack kerstin! Och tack till min mamma som shoppade allt behövligt en matvägrande bebis och en sjuk familj behövde! Nu mår vi äntligen bättre. Men nedrans #5£/)$( DY&%!, där försvann helgen som var tänkt till att shoppa julklappar, kul att behöva göra det nästa helg, nää!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0