ensam..

Mannen har jobbat över varje dag och kommit hem sena kvällar och idag kommer han inte hem alls.. Tråk! Tur att jag fick sällskap av bell ett par timmar. Och tur att jag har två fyrfotingar som håller mig lite sällskap resten av kvällen. Har också haft extra svårt att somna om kvällarna i över en vecka nu.. och jag vet inte varför. Så ikväll tänkte jag prova att mysa till de lite med varm oboy med grädde och ta med mig det och datorn till sängen och titta lite braiga program, det kanske gör mig avslappnad och trött? Hoppas! Imorgon ska jag ta mig till arbetsförmedlingen för att se om ja kan få någon liten peng därifrån tills det är dags för bebis att komma ut..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0