UPdate

I söndags blev Mirjam 3 månader!!! Och igår var vi på BVC där hon fick vaccination. Ajj vad ont de gjorde på henne, tyckte ja inte om att se :( Men det är ju för en bra sak. Tydligen har de lagt till mot lunginflammation också. Fick även reda på att BVC rekommenderar tydligen att börja med smakportioner vid 4 månader vilket vi kommer att prata mer om nästa gång. Jag som trodde att det var 6 månader som gällde idag, längtar till att få börja låta henne smaka. Hon vägde 6550gr och var 64.6cm lång, hjalp!!! En ökning med 600gr och 3 cm på 3 veckor!!? Inget fel på mjöken i alla fall..
 
Efter en dag vid polen i strömsfors idag så har jag lagat mig svampmacka som jag ska äta nu, mmmhm
 
!
Mirjam hänger vid poolen.
 
Mage 3 mån efter graviditet. (ursäkta röran).
Väger nu 1.5 kilo mindre än innan ja blev gravid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ae vad orättvist, jag vill oxå va smal.
jag har inte fått barn, men här finns det fett ändå!
Åt helsikt mä´t!

Svar: Hahaha, knasboll. Du har väl inget fett!!
Emyl

2012-07-30 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0