Vännerträff

 
Var till Linköping idag och umgicks med mina "gamla" vänner Anna och Emma. Trevligt att ses igen, tråkigt att de ska gå sån tid emellan gångerna, men nu var de "bara" ca 2 månader sen sist i alla fall. Kanske att vi hinner ses en gång till innan Emma får sin lilla beeeebis :) som jag är supernyfiken på att få se sen! Hoppas hon inte blir försenad bara för ja orkar inte vänta så länge till. Haha! Även om man inte ska längta bort tiden nu som ju också är väligt mysig så kan jag inte låta bli att längta till nästa sommar när våra bebisar är lite större och vi kan hitta på lite saker tillsammans :D
 
Nu är jag supertrött efter dagen. Tar lite på krafterna att åka iväg en hel dag med en liten tjej som har lite svårt för att sova och det blir ju inte lättare när vi åker iväg, å så blir hon lite grinig då. Men det var det värt!
 
 
 
Gammal bild från gymnasiet.
anna, Cindy, Emma och Jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Jag längtar oxå! Hoppas det gick bra hem!

2012-08-01 @ 08:49:15
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0