Blandat

VÄDER
Fint väder ute, inte ett moln. Vad gör man.. jo sitter inne. Deprimerande. Menmen inte mycket att göra med ryggskott. Dritt! Får tänka på att vi på torsdag åker till Öland och då kommer vara ute nästan hela dagarna.

DOP
Har i alla fall fått dopet bokat idag. Hade önskad sista söndagen i Juli men det var fullbokat hela sommaren. 8 sep var fösta lediga tiden så det får bli då helt enkelt. Inte mycket att göra åt saken. Slipper åtminstonde stressa med förberedelserna!

ELAK MAMMA
En annan kul grej som hände idag, eller kul och kul.. inte så himla kul för Mirjam, men iaf... Mirjam låg på soffan och jag gick in till sovrummet och tog på mej min svarta morgonrock (med luva) och gick sedan ut till vardagsrummet igen. Mirjam blev LIVRÄDD och skrek till rätt ut och började därefter galltjuta och såg helt chockad ut. Ja kunde inte låta bli att skratta och kunde inte heller sluta skratta. (Har hon drömt om liemannen måntro?) Så jag satt där brevid och försökte trösta henne samtidigt som jag fortsatte skratta, inte så lätt att trösta henne då. Samma sak som när ja skrämmer henne med nysar altså. Kan inte rå för det.. det ser för kul ut, och hon ser för söt ut. Stackars Mirjam :( hoppas hon inte får men för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0