Sjukaste drömmarna

Nog för att jag alltid lidit av mardrömmar som kan vara väldigt konstiga. Men dom mardrömmarna som jag har nu är så sjukt jävla vrickade att jag hellre har förbaskat ont i ryggen än att fortsätta ta medicinen som orsakar detta. Ja känner mig helt äcklad, ledsen, förvirrad, totalt psykiskt förstörd av mardrömmarna. Drömmarna är så sjuka som man kan föreställa sig att de vore om man gick på någon tung jävla drog, och så verkliga, fast ändå samtidigt overkliga då ja kan skifta mellan att vara man, kvinna och tecknad figur i en och samma dröm. Drömmer också att jag tar självmord på alla möjliga konstiga vis. Kan inte somna om efter nattens alla konstiga drömmar. Som sagt, känner mig helt psykiskt förstörd. De gör mig också allmänt deprimerad om dagarna och ger mig svimningar. Ne fy schalinge, inga mer Naproxen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0