Sur i regnet

 

Har kommit på en ny smart grej. Jag sätter Mirjam i babysittern framför soffan.. så sätter jag min ena fot på och gungar.. och så somnar hon! Så nu snarkar katten i sängen, hunden gnyr i sömnen här i soffan och min bebis sover så lugnt och sött i babysittern framför soffan.

Jag själv sitter för övrigt och surar över att jag alltidalltidalltid lyckas missa In flames… och över att jag måste åka iväg i det tråkiga vädret för att hämta last/hundgaller och göra ett stop på apoteket… och för att kunna göra det utan att ha med hund i bilen så måste jag gå en väldans långpromenad (för att han förhoppningsvis inte ska skälla när han blir lämnad hemma)…. Och det är inte kul en kall regning dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0